Snart dags!

Nu är det ungefär två veckor kvar tills vi beger oss norrut. Den här veckan har det hänt lite grejer. Mina snälla svärföräldrar såg en annons i tidningen på en liten charmig kökssoffa med bord och stolar för ett kanonpris och slog till. Sen har jag rotat lite hemma hos mamma & pappa och hittat lite grejer som jag ska smuggla med mig upp :) Sen har jag hittat supergulliga små kaffekoppar på en loppis som kommer passa alldeles utmärkt i mitt café!

Jag har också börjat skriva lite listor (rätt många), om vad som ska handlas, packas, fixas, och bakas! Listan om vad jag ska baka i sommar börjar bli rätt lång...!

Idag ska jag slänga ihop en morotskaka och försöka måtta ut hur många bitar det kan bli och även fundera ut vad man kan ta för pris för det. Ska bli kul!



Morotskaka!

Morotskaka


Kommentarer
Postat av: Zandra

Men ååå jag hade ju för fanken en hel gammeldags servis som jag tror (!!) slängdes i flyttan... Damn it! :-D

Pysss

2010-05-08 @ 16:11:20
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Caroline

NEEEEJ!!!!!! Åh, kan du inte kolla om du mot förmodan skulle ha sparat den??? :)

2010-05-09 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0