Snart är det bara en vecka kvar!

Nu står det en drös med tomma banankartonger hemma i min hall redo att packas med kakfat, bakassistenter och diverse andra bakprylar. Ungefär en vecka kvar sen drar vi uppåt!

Morotskakan som jag bakade förra helgen blev kanonbra och jag spritsade ut frostingen i form av små blommor, blev riktigt fint. Den här helgen har jag även testbakat små petit chouxer med hallonmousse. Dom smakade underbart så det receptet har hamnat på min att-baka-lista till sommaren!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Trevligt att du ska öppna café i min barndoms hemtrakter!! Då lovar jag att besöka dig när vi åker upp i sommar!! Härligt vågat och stort Lycka till!!



Kram frän Ann-Louise

2010-05-17 @ 22:14:15
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så mycket! Du är varmt välkommen! :)

2010-05-18 @ 19:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0