Midsommarveckan

Nu är ytterligare en händelserik och lyckad vecka över. Vi har varit på bröllop, haft mormor och morfar på besök, samt hunnit med att fira en jättemysig midsommar med bästa Jossan & Jonatan som åkte upp från Uppsala för att förgylla vår midsommarhelg. Två dagar har caféet haft öppet den här veckan och sammanlagt har jag haft ca 60 glada och trevliga besökare. Superkul!

Vi har fått så fina komplimanger och kommentarer från våra gäster, det känns verkligen otroligt roligt!  

Jag kan konstatera att de populäraste bakverken den här veckan har varit morotskaka, Key Lime Pie och kaffekakor med smörkräm. Kommande vecka har jag lite nya recept som ska testas, ska bli spännande!  



Garnering av Key Lime Pie


Mormor & Morfar




Utanför caféet.






Pluggar in nya recept!




Besök av min egen Skogsmulle!



Sommar!



Midsommarfirande besökare.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag LÄNGTAR!!!!!!!!!!!

2010-06-28 @ 07:50:21
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tar med mig mina svägerskor och kommer till veckan igen, hoppas på fint väder då också!

Ha en fortsatt bra dag/Marie

2010-07-01 @ 15:51:09
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Caroline

Ni är såå välkomna! :)



Ha de bra!

/Caroline

2010-07-02 @ 00:35:11
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Hittat hit via Zandras blogg och blev helt fast, väntar med spänning på uppdatering från ert helt underbara sommarcafé. Hade jag bott närmre eller haft vägarna förbi hade jag tittat in på direkten. Allt ser sååå gott och mysigt ut!



Massa lycka till!



Kram/Anna

2010-07-04 @ 12:00:22
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Fröken M

åh va fint du har det, och va kul att det går så bra !!

Jag har efter många om och men bestämt mig för att flytta ! Du hittar min nya blogg på

www.frokenmela.blogg.se jag hoppas du kommer kika in där ibland :)

Kram FrökenM

2010-07-04 @ 17:22:33
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej!



Hittade hit av en slump. Om man nu skulle vilja åka till dit café hur hittar man dit?

Vägbeskrivning mottages tacksamt =)

2010-07-06 @ 15:21:29
Postat av: Caroline

Anna, vad trevligt att du hittat hit! Har kikat in på din fina blogg emellanåt också :)

Ha en toppensommar!

Kram/Caroline

2010-07-06 @ 22:55:18
Postat av: Caroline

Hej Sarah,



Om du kommer på E4:an svänger du av strax norr om Salusands havsbad & Camping, mot Trehörningssjö/Långviksmon/Flärke. Det är även skyltat till caféet från E4:an. Efter ca 4 km når du byn Skademark, följ då skyltarna till caféet.



Välkommen!

2010-07-06 @ 23:01:14
Postat av: Anonym

Fröken M! :) Kikade just in i ditt nya krypin, vilken sötnos till son du har! :)



Ha det toppen vännen,



Kram!

2010-07-06 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0