Café Caroline öppnar 20/6!

Söndagen den 20/6 kommer historiens första sommarcafé i Skademark att öppna! 
Det kommer sedan att vara öppet Onsdag-Söndag kl. 11.00-16.00 under sommaren.

Köket är nu färdigmålat och blev mycket finare i vitt än orange.
Under helgen har vi haft besök av Tobias syster Jennie och hennes sambo Jon som har varit så gulliga som hjälpt oss att fixa med allt möjligt. Tack sötisar!

Nu återstår det uppsättning av skyltar och annonsblad så att folk hittar hit!




Trädfällning


Annonsbladen som kommer sättas upp


Kommentarer
Postat av: Elin Nyfjord

Hej!! Va kul att du har denna blogg så man kan följa!! Ser så mysigt ut alla bilder du lagt upp!! Du fick tag på Leilas nya bok =) Många Kramar och Lycka Till!!

2010-06-07 @ 07:50:36
Postat av: Caroline

Hej Elin!!!



Tack så mycket, det känns mycket spännande det här!

Och va kul att du hittat hit :)

Ja precis, jag fick tag på boken, hittils är Key Lime Pie min favvo ;)



Hoppas allt är bra med dig,

Kramar!

2010-06-07 @ 10:07:56
Postat av: Fröken M

guuud va kul ! Jag ska följa dig med spänning !! massa kramar !!

2010-06-07 @ 10:49:30
URL: http://www.metrobloggen.se/michaelaj
Postat av: Zandra

Men du e ju inte bara liiite knäpp!! haha

Vill ha semester nu redan!!!!!!!!!

KRAMAR

2010-06-07 @ 12:37:46
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken kul utmaning du tagit dig an! Imponerad och önskar dig lycka till! Kommer gå jättebra!! :)



2010-06-07 @ 22:37:21
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Åh vad skoj det ska bli att ha ett så fint ställe att besöka i sommar!! Och loppis också, kan ju inte bli perfektare.

Salusand är min barndomssandstrand och där var man ofta. Även Mosjön (mellan Husum & Övik)var poppis då.

Funderar på vilken anknytning ni har till Skademark? Inget man hittar så där bara. Bor dina svärföräldrar där? Ja jag är lite nyfiken som du ser ;-)

Ska tipsa mina Husumbloggerskor om ditt sommarcafé så de hittar det!!



Kram och Lycka till med förberedelserna!

2010-06-09 @ 18:29:07
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Pernilla (Ica)

Hej Carro!



Din mamma gav mig adressen, vad duktig du är :)! Ska bli roligt att följa!

Sköt om dig, Pernilla

2010-06-11 @ 11:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0