V.29

Då var det dags att blogga lite! Vecka 29 har varit lite annorlunda då Tobias tillfälligt har lämnat Skademark för att bege sig till Uppsala för att jobba ett par dagar på sitt ordinarie jobb. Diskningen och smörgåsberedningen har under veckan istället skötts av mina svärföräldrar och Tobias syster Jennie. De har ställt upp och gjort ett jättebra jobb och jag är mycket tacksam över hjälpen!


Men jag längtar såklart tills på onsdag då han kommer hem igen.
Då får vi även besök av min bästa vän Zandra och hennes sambo Thomas, vi har inte träffats på flera månader och jag saknar henne sååå!

Veckan har ju bjudit på riktigt härligt väder och vid några tillfällen var det nästintill fullsatt på caféet, både ute och inne. Det är härligt att se så många människor på mitt lilla café som sitter i solen och fikar och har det bra. Det är också helt fantastiskt att jag nu börjat få återkommande gäster som besöker caféet för både andra och tredje gången, superkul!

Som jag tidigare nämnt så har jag en gästbok på caféet som nu börjar bli välfylld med fina kommentarer. Häromdagen var det en liten kille som skrev om mitt fika att det var ”Godare än McDonalds”. Det är nog ett rätt bra betyg från en grabb i 10-årsåldern!

Det har tyvärr inte blivit så många bilder tagna den här veckan på caféet, lyckades glömma den hemma, så det får bli fler nästa vecka istället :)




Tycker detta moln påminner lite om USAs "kartbild"!



Ett av rummen där man kan sitta och fika, bordet har Tobias morfar
gjort. Kul att det kommer till användning!



Kan inte få nog av bilder över solnedgången i Skademark.
Det är nästan smärtsamt vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0