V.33

Känns lite ofattbart att v.33 redan är slut, och det betyder ju att det endast är en vecka kvar på det här fantastiska äventyret. Som jag skrev i förra inlägget så känns det inte så kul, hade gärna fortsatt ett par månader till!

I veckan har jag hunnit prova ytterligare ett recept ur ”Systrars söta”, havrekakor med valnötter. Men istället för kanel som det står i receptet blandade jag i lite mjölkchoklad istället, och ringlade sedan smält choklad över kakan i ett mönster, blev mycket godare tycker jag.


I lördags blev vi bjudna på surströmming av mina svärföräldrar. Vi hade en jättetrevlig kväll, men varken jag eller Tobias tyckte att maten var nån höjdare…;)




Provat att fota med färgaccent inställt på kameran.



En av mina skyltar som jag har i caféet.



Supergoda havrekakor med choklad och jordnötter.



Surströmming...



...och här är bevis på att vi faktiskt också äter det!


Kommentarer
Postat av: Deri

Visited the other day with my family and friends, lovely to have a fika place in the area! Keep up the good work :-)

2010-08-27 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0