V.31

Första veckan i augusti bjöd som vanligt på en härlig vecka på caféet. Vädret har dock varit lite växlande och de regniga dagarna har man fått tända ljus inne för att mysa till det lite! Sortimentet har denna vecka utökats bland annat med chocolate cupcakes och blåbärspaj med choklad och marshmallows.


Besök har vi också haft, av Martin som även hamnade ett tag i disken när Tobias hade rast ;)


För er som undrar så kommer caféet ha öppet t.o.m. 29/8.  Helt galet vad den här sommaren har gått fort, önskar att den kunde förlängas ett par månader!



Diskning och servering.



Chocolate Cupcakes.



Några ting som pryder en av hyllorna i caféet. Lådan hittade jag uppe
på ladugården. Det är en gammal fruktlåda från Californien, I love it!



Mina svärföräldrars katt Rocky som har "sommarlov" på landet hos oss.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Åååååå längtar tillbaka!

2010-08-10 @ 20:33:31
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Och jag längtar efter min bästa vän! :(

2010-08-10 @ 23:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0